Totaal aantal pageviews

dinsdag 14 november 2017

#U2 : O jee! Zit Rusland erachter????

Journaal 9 november: voedselsupplementen totaal overbodig. Alleen vitamine D tabletten zouden goed zijn, mits aangetoond door onderzoek van een arts.
(Noot van Gellekom: dat miljoenen mensen er baat bij hebben mag de pret niet drukken)
Begin september: Ook journaal: Mogelijk verbod op homeopatische middelen.( Noot:van Gellekom: Maar natuurlijk; de farmaceutische industrie ziet miljarden aan de begerige neus voorbij gaan.)
In juli: Het genderneutrale circus slaat haar tenten op bij de NS. Voortaan bestaan er geen Dames en Heren meer, maar alleen “beste reizigers”
Vorig jaar: de zwarte Pieten oorlog in volle gang en vrolijk kerstfeest is vrolijke feestdagen.
De Hema doet de paasdagen in de ban en adverteert met “Hema:vrolijk voorjaar”
Afgelopen weken : een tsunami aan Me too geweld dendert door de wereld. Ineens is ieder zichzelf respecterend lid van de mensheid wel eens aangerand door een of andere filmregisseur, mislukte presentator of een in Netflix optredende randdebiel.
Carrières worden, als ware het slechts vlekken in een zes weken niet schoongemaakte plee in een verzorgingshuis, weg gepoetst.
Let wel; zonder dat er ooit een rechter aan te pas kwam! Tientallen huilende slachtoffers, inclusief slachtoffers van dertig jaar geleden, haasten zich om “kont” te doen van hun “vermeende” verkrachting. Let wel: zonder enige vorm van proces.
Laat dus dat “vermeende” maar zitten.
Onbekende slachtoffers van seksueel over de grens gaande “Onbekende Nederlanders” maken geen schijn van kans. Niemand die hen hoort. Alle ogen zijn namelijk gericht op Bekende en niet te vermijden TV koppen.
Het enige voordeel van deze Me too actie is dat we eindelijk massaal verlost worden van die incestueuze, camerageile tv hordes, maar dat terzijde.
Vind ik daar wat van? Zeker, tegenwoordig moet je overal wat van vinden. Komt ie: Als het allemaal waar is wat de Me too slachtoffers is overkomen, dan vind ik dat schokkend! Erg! Tragisch! Verschrikkelijk! Maar niet eerder dan dat, zoals gebruikelijk in een democratische maatschappij, een rechter daar een uitspraak over heeft gedaan.
Tot die tijd blijf ik mij ergeren aan de hijgerige hitsigheid van hypes en suïcidale media zoals Twitter en Facebook enz.
Vind ik hier nog meer van? Zeker! Moeten wij niet eens ernstig gaan onderzoeken of Rusland hier allemaal niet achter zit? Dat zou namelijk zomaar kunnen.
Daarom pleit ik, mede omdat het hoog tijd wordt voor een nieuwe verhitte discussie, voor een nieuwe hype onder de naam #U2 en de vijfduizendste aanmelder maakt kans op Het nieuwe album: Songs of Experience

Geen opmerkingen:

Een reactie posten